Asa a inceput totul...


vineri, octombrie 09, 2009

Iniţiativa "Plantează un copac cu un click" urmată de voluntarii Centrului


Comisia Europeană invită tinerii europeni să ia parte la iniţiativa "Plantează un copac printr-un click" şi să se alăture în lupta împotriva schimbărilor climatice.

Arată că eşti pregătit să lupţi împotriva schimbării climei: plantează un copac! Implică-te în campanie!

Primii 5,000 de participanţi vor primi gratuit de la Comisia Europeană un puiet (Euonymus de 15 - 20 cm înălţime). Puietul va fi expediat împreună cu instrucţiunile de plantare. Tot ce trebuie să faci este să iei un puiet sau copacul pe care l-ai primit, să verifici sugestiile de plantare, să plantezi puietul sau copacul şi să faci o poză care să ateste munca ta. Încarcă poza şi ai şansa să câştigi o aventură fabuloasă într-o tabără de mediu.

Alătură-te competiţiei şi susţine creşterea nivelului de conştientizare al nevoii de acţiune şi abordare cu privire la schimbarea climatică.

Voluntarii Centrului de Limbi Străine s-au alăturat proiectului şi au primit un puiet pe care l-am transvazat astăzi într-un ghiveci la sediul nostru. Oana Zlatovici, elevă în clasa a XI, Liceul Pedagogic “Spiru Haret” din Focşani, este prima voluntară care a solicitat un copac şi a dorit să-l planteze la Centrul de Limbi Străine. Exemplul său a fost urmat şi de alţi voluntari care intenţionează să ofere frumoşii arbuşti tot bibliotecii noastre.
"Am aflat despre proiectul acesta dintr-o reclamă de pe internet. Mi-a plăcut ideea de a sprijini o astfel de iniţiativă de mediu. Nu ştiam dacă chiar îmi vor trimite copăcelul. Am aplicat pentru el în iulie şi nu credeam că îl vor mai trimite, dar ieri a venit. Am vrut să-l plantez la Centrul de Limbi Străine pentru că sunt voluntar aici şi pentru că este un loc ferit de oameni care l-ar putea rupe şi poate creşte în voie. Mi-am luat angajamentul să vin să-l îngrijesc şi mi-aş dori să se implice mai mulţi în acest proiect, să plantăm în oraşul nostru mai multi puieţi, în locuri publice. Poate oamenii vor învăţa să preţuiască natura şi curăţenia în oraşul nostru." (Oana Zlatovici, elev, XI, Liceul Pedagogic "Spiru Haret", Focşani)

Află mai multe informaţii despre combaterea schimbărilor climatice şi solicită un copăcel la adresa:
http://clickatree.europa.eu/ro/click-a-tree-initiative.html


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu